מדידה מדויקת היא המפתח להתקנה איכותית של מרקיזות וסוככים לבית ולעסק. יחד עם זאת, לקיחת המדידות היא עסק שחשוב לשלב בו ידע מקצועי, כלים מדדיה מתקדמים ואסטרטגיית מדידה אשר מביאה בחשבון את כל האספקטים החשובים לשם ביצוע העבודה. סקרנים? הצטרפו אלינו לכתבה הבאה ותגלו כמה סודות של מקצוענים

בדקו את הזווית של הקיר

תחילה חשוב להשתמש בפלס בכדי לוודא שהקיר אשר עליו נציב את המרקיזה או את הסוכך הינו ישר מכיוון שלכל שיפוע קל ישפיע על התוצאות הסופיות. במידה ואכן הקיר נמצע בשיפוע של 90 מעלות, ניתן להתקדם לשלב הבא. בכל תוצאה אחרת, כדאי לשים לב לשיפוע ולראות עד כמה הוא משפיע על הסוג של המרקיזה או הסוכך שנדרש בכדי להשיג את הצל והלוק המבוקש.

השתמשו נכון באינדיקטורים

במידה ואכן יש שיפועים שונים בין חלקי הקיר, חשוב להשתמש באינדיקטורים איכותיים לשם מדידה מדויקת. מכשירי אינדיקטורים אמינים ומדויקים יספקו לכם תוצאות מדויקות אשר לא ניתן לראות בעין אנושית ויעניקו לכם מענה מצוין בתהליך המדידה של המרקיזה או הסוכך הבא שלכם. שימו לב רק שאתם בוחרים אינדיקטורים של המותגים המובילים וכי הם מכוילים בצורה משביעת רצון.

מדדו את רוחב הקיר 

בכדי שתוכלו לדעת איזה גודל של מרקיזה או סוכך יעשה עבורכם את העובדה הטובה ביותר, אתם חייבים לבצע מדידה של רוחב הקיר העומד לרשותכם. השתמשו במד איכותי בשביל לבצע זאת והיעזרו אף בעיפרון לשם סימון הנקודות. בדקו שוב ושוב שאכן הסימון שלכם נכון ולאחר מכן רשמו את התוצאה על פיסת נייר. כך תוכלו לדעת שזוהי המידה של המרקיזה או הסוכך אשר יספקו לכם מעטפת הצללה מושלמת. 

שימו לב לאזור הכיסוי

מדדו את המרחק בין הקיר לבין סוף המרקיזה או הסכך בכדי להבין איזה אזור יהיה מוצל ואיזה אזור יהיה חשוף לקרני השמש. כדאי לדעת שישנם גם חוקים עירוניים ולכן מדידה זו עשויה להגן עליכם מפני קנסות של הרשות המקומית שבה אתם נמצאת. באופן עקרוני ניתן לבדוק באינטרנט את הדרישות הרגולטוריות ולבצע מדידה רק לאחר שאתם יודעים מה המגבלות אובייקטיביות שלכם.

בחרו בסולם איכותי לשם ביצוע המדידה

למען הנוחות והבטיחות שלכם, חשוב שתבצעו את המדידה כאשר אתם משתמשים בסולם טוב. זה לא חייב להיות הסולם הכי יקר שיש אולם בהחלט כזה אשר עומד בתקנים המחמירים ואשר יגן על בריאותכם ולא יאלץ אתכם לקחת סיכונים מיותרים. במידה ואין לכם סולם טוב אשר מאפשר לכם להגיע בקלות לכל גובה ולמדוד בצורה נוחה, השאילו מחברים או השכירו סולם לשם ביצוע העבודה.

שורה תחתונה: מדידה מדויקת היא המפתח להתקנה של מרקיזה וסכך איכותיים לבית ולעסק שלכם. הקפידו על הטיפים שבכתבה ואנו בטוחים שתעשו זאת בהצלחה.

צריכים סגירת מרפסת או מרקיזה? פנו אלינו עכשיו!