אם תשאלו אותנו הרי שפרגולה היא הרבה מעבר לפתרון הצללה; זוהי הזדמנות להפוך את המרחב החיצוני שלך לאזור מפלט מוצל ובו תוכלו ללגום את הקפה של הבוקר, לארח חברים או פשוט לשבת בנחת וליהנות ממרחב אישי, הפסקה שלכם עם ההווה, ה'כאן ועכשיו'.

במדריך הקצרצר שלפניכם, שינסנו מותניים, הפשלנו שרוולים וריכזנו עבורכם מספר שיטות וטיפים שיאפשרו לכם להשרות על אזור הפרגולה את האווירה המתאימה ולייצר מרחב פרטי ואישי, מעין 'נווה מדבר' בו תוכלו לשקוט, להרגיע את הנפש ולהתחבר אל ההווי.

ריהוט חצר

התחילו בבחירת רהיטים נוחים ועמידים בפני מזג אוויר מהם תוכלו ליהנות תחת הפרגולה המוצלת. זכרו שאינכם מוכרחים לבחור בריהוט העמיד יותר מדי בפני קרני השמש שכן לשם כך בדיוק שכרתם אותנו להתקנת פרגולה חדשה ואיכותית.

ניתן לשקול ולרכוש כמה כיסאות חצר נוחים ומרופדים, ערסל נדנדה ושולחן. תוכלו גם להוסיף פריטים דקורטיביים נוספים שיאפשרו לכם לקבל את התחושה המושלמת מריהוט החצר לרבות אגרטל על השולחן עם עציץ יפהפה וכן פסלונים שונים הסובבים סביבכם.

למעוניינים ביצירת אזור מוריק וטבעי, הרי שניתן לשקול גם להתקין דשא סינטטי שיקנה לאזור תחושה רכה ונעימה. הילדים יוכלו לשחק באזור הפרגולה ואתם תוכלו לצעוד על דשא רך ונעים למגע.

תאורה מתאימה

לתאורה שלכם בחצר ישנו תפקיד מכריע ביצירת האווירה המתאימה. ניתן גם להיעזר בשירותינו ולבחור בפרגולות משודרגות הכוללות תאורה המותקנת על גביה.

עם זאת, במידה ואתם מעוניינים לערוך זאת בשיטת 'עשה זאת בעצמך', הרי שתוכלו לרכוש נורות שרשרת בשלל צבעים ולכרוך אותן סביב עמודי הפרגולה. זוהי דרך קלילה ופשוטה להפוך את הפרגולה לבעלת קסם בעת שיורדת החשיכה.

מומלץ גם לבחור בנורות בעלות תאורה צהובה אשר יעניקו לשטח הפרגולה בשעות הערב, מעין תחושה רכה ומלטפת, תחושה חורפית שתמיד תעשה חשק ללגום כוס תה עם בוא הערב.

פריטי אווירה

וכדי להוסיף את הטאץ' האחרון, זה שיעניק לפרגולה שלכם תחושה רוחנית מדהימה ומרגיעה, הרי שתוכלו להיעזר בשלל פריטים נוספים קטנים, אך שמשפיעים בענק.

פעמוני רוח התלויים על גבי הפרגולה יעניקו לכם רעשים נעימים ונפלאים בימים בהם הבריזה מלחשת לה בין עמודי הפרגולה. ישנם פסולי מפלי מים קטנים המספקים רחש של מים מבעבעים, ובכך מעניקים לכם את התחושה שהבאתם אמא אדמה הישר אל מפתן הבית.

ניתן גם לצייד את הפרגולה ברמקולים ובכך לשים מוזיקה שלווה המלווה את השהייה בה, וכן ניתן גם להיעזר בשלל סרטוני טבע שונים המספקים שמע של טבע לאורך שעות מרובות.

ובחיפושכם אחר הפרגולה המושלמת לחצר ביתכם, אנו נשמח לעמוד לשירותכם עם מוצרים איכותיים וצוות מקצועי שיסייע בכל שאלה והתייעצות. לפרטים נוספים וקבלת מידע, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה ונשוב אליכם במהרה.