פעמים רבות מתעלמים ממרפסות כשמדובר בעיצוב ושיפוץ הבית. רוב בעלי הבית נוטים למקד את תשומת הלב שלהם בפנים ולעתים קרובות שוכחים שהאזורים החיצוניים יכולים להציע מקום מושלם להירגע ולהירגע. אבל עם תאורת המרפסת הנכונה, אתה יכול להפוך את המרחב החיצוני שלך למקלט שלעולם לא תרצה לעזוב. כדי לעזור לך להשיג זאת, פוסט זה מדגיש את הסוגים השונים של תאורת מרפסת, את השיקולים שיש לעשות בבחירת גוף תאורה, טיפים לעיצוב תאורת המרפסת שלך, וכמה דוגמאות למחקר. אז בואו נצלול פנימה!

 

סוגי תאורת מרפסת

ישנם סוגים שונים של גופי תאורה למרפסת, כלומר; אורות מחרוזת, פנסי מסלול, נורות הדגשה, נורות תליון, פסי LED ואורות סולאריים. בחירה בתאורת מרפסת המתאימה להעדפות ולסגנון שלך תעזור רבות ביצירת חלל חיצוני נעים. אורות מחרוזת הם אידיאליים עבור אלה שרוצים ליצור מראה חגיגי, אורות הדגשה עובדים הכי טוב עבור אלה שיש להם יצירות אמנות או צמחים שהם רוצים להדגיש, ואורות מסלול הולכים טוב עם אלה שיש להם סגנון מינימליסטי.

 

שיקולים בבחירת תאורה

כאשר בוחנים תאורת מרפסת, עליכם לחשוב על האפקט שהיא תיצור בחלל. טמפרטורת הצבע תשפיע בעיקר על האווירה של החלל החיצוני שלך. טמפרטורת צבע חמה יותר יכולה ליצור אווירה נעימה ואינטימית בעוד טמפרטורה קרירה יותר יכולה להעניק למרפסת אוויר מודרני ומתוחכם יותר. אם אתה גר באזור שלעתים קרובות שטוף שמש, שקול להשקיע באורות סולאריים כדי להפחית את חשבונות האנרגיה. בטיחות היא גם גורם חשוב בתאורת מרפסת, לכן וודא שאתה בוחר בתאורה בעלת רשימת UL, עמידה למים ועמידה.

 

טיפים לעיצוב תאורה

עיצוב מרפסת מוארת מתחיל בבחירת גופי התאורה הנכונים. כדי ליצור את המקלט החיצוני המושלם הזה, עליך להיות יצירתי ולתכנן את העיצוב שלך בקפידה. קבצו יחד גופי תאורה ליצירת אפקט דרמטי, כגון תאורת תליון מסביב לשולחן אוכל או אורות חוטים העוברים לאורך המעקה. שכבות תאורה עוזרות ליצור אווירה חמה ומסבירת פנים. אתה יכול להשיג את השכבות הללו על ידי שימוש במתגי דימר או שילוב של גופים שונים בעוצמות שונות.

 

דוגמאות ותיאורי מקרה

בואו נסתכל על כמה דוגמאות של מרפסות מוארות להפליא. בסלון עירוני, תאורת מרפסת אידיאלית ליצירת אווירה אינטימית בחלל קטן. לאחרונה, חלה עלייה בעיצובי מרפסות אופנתיים המראים את הכוח של אורות שונים. שילוב של פסי LED עם אורות מחרוזת ליצירת אווירה כללית, תאורת מסלול עם מבטא קטן, ונורות תליון עם אורות תקרה הם חלק ממגמות העיצוב שיכולות להפוך את המרפסת שלך למקלט חיצוני.

 

בחירת תאורה מקטלוג התאורה למרפסת

בחירת התאורה הנכונה קטלוג תאורה למרפסת יכולה להיות משימה לא פשוטה. אבל עם הבנה ברורה של מטרות העיצוב שלך, קל לזהות את המתקנים התואמים את סגנון העיצוב שלך. בקטלוגים של תאורה תוכלו גם לקבל רעיונות יצירתיים על דרכים להאיר את חלל המרפסת שלכם.

 

לסיכום, המרפסת שלכם לא צריכה להישאר חלל מוזנח ולא מנוצל. עם תאורת מרפסת נכונה, תוכלו להפוך אותה לנווה מדבר ולהרחבה מצוינת של הבית שלכם. בין אם אתה מעדיף נורות מחרוזות, נורות דגש, פסי לד או נורות סולריות, יש גוף תאורה שיכול להביא את האפקט הרצוי לחלל שלך. לכן, אם אתם מחפשים ליצור אווירה ולהפוך את המרפסת שלכם למזמינה יותר, שקול את אפשרויות התאורה השונות, טיפים עיצוביים ודוגמאות לתיאור מקרה שנדונו בפוסט זה.

מאמר זה נכתב באדיבות  אתר טכנולייט תאורה.

צריכים סגירת מרפסת או מרקיזה? פנו אלינו עכשיו!