אם אתם מתלבטים בין פרגולה לבין סוכך, אתם בעצם מתלבטים בין חומרי גלם שונים אשר מיועדים למגוון מטרות וצרכים שונים. בשורות הבאות, אנו ננסה לדאוג לכך שאתם תוכלו למצוא את פתרון ההצללה המתאים ביותר לצרכיכם – המשיכו לקרוא >>

פרגולה או סוכך: מהם ההבדלים העיקריים ביניהם?

אם לפשט את זה בכמה מילים, אז נציין כי הבחירה בין פרגולה לבין סוכך למרפסת תלויה בעיקר בצרכים, בתקציב ובסגנון האישי שלכם. ההבדלים העיקריים ביניהם מתבטאים בעיקר במבנה של 2 הפתרונות האלה, כאשר הפרגולה נחשבת קבועה יותר מאשר סוכך. בעוד שפרגולה עשויה מעמודים, קורות וגג, לרוב מעץ או אלומיניום, סוכך אינו כולל עמודים ועשוי לרוב מסוגי בדים שונים. בתוך כך, נציין גם שפרגולות לרוב יהיו עמידות יותר בפני תנאי מזג האוויר. עם זאת, הזמנת סוככים מכל סוג בד"כ תהיה זולה יותר מאשר הזמנת פרגולות. 

נעבור על המחיר הממוצע של פרגולות וסוככים 

בסופו של דבר, החלטות מהסוגים האלה מערבות, בראש ובראשונה, את התקציב. לכן בואו נעבור על מחירי התקנת פרגולות וכן מחירי התקנת סוככים:

לסיכום, כיצד לבחור את הפתרון הנכון?

מבחינה תקציבית, אנחנו לא ממש יכולים להמליץ לכם מה לעשות וכיצד לפעול, כי זה הכיס שלכם ואתם יודעים במדויק מה אתם יכולים להרשות לעצמכם. מבחינת צרכים, אם אינכם בטוחים במה לבחור, זה הזמן לעשות השוואת מחירים בין מתקיני פרגולות באתר פרגוליין וכן השוואת מחירי התקנת סוככים. במהלך השוואת מחירי פרגולות וסוככים אתם תקבלו 3 הצעות מחירים, ככה שתוכלו ליצור קשר עם המתקינים ולהתייעץ איתם בנוגע לכל סוגייה שמדירה שינה מעיניכם. לסיכום, זכרו גם שתנאי מזג האוויר משחקים תפקיד. לצורך העניין, אם אתם גרים קרוב לחוף הים, ויש לחות באזור שלכם, מומלץ לבחור אלומיניום שאינו מחליד כמו חומרים אחרים. מצד שני, אם יש באזור שלכם רוחות מאוד חזקות, עדיף לבחור משהו עמיד כמו פרגולה, פחות סוככי בד עדינים.