סוככים לבתים פרטיים

סוככים לבתים פרטיים

קירוי והצללה לבית פרטי

החלום של רבים מאתנו הוא לקנות בית פרטי. אנחנו משקיעים זמן רב ואנרגיה בתכנון של הבית עם אדריכל, בעיצוב הפנים שלו, בריהוט, ובדשא שיש לנו בחצר. פעמים רבות אנו שוכחים שבמזג האוויר הישראלי, צריך לקחת בחשבון גם את נושא הקירוי וההצללה. וזה נושא חשוב מאין כמוהו. אז כשבונים בית פרטי או קונים, צריך לעבור חדר חדר ומרפסת מרפסת ולתכנן איזה קירוי והצללה צריך בכל אחד מהאזורים הללו.

מגוון סוככים לבתים פרטיים - מה חשוב לדעת?

ישנם סוגים רבים של פתרונות הצללה וקירוי. בבתים פרטיים הנפוץ ביותר הוא הפרגולה. יש פרגולות מעץ ופרגולות מאלומיניום. לא משנה באיזו פרגולה תבחרו, אין ספק שפרגולה היא פתרון טוב להצללה במרפסות גדולות ובאזורים בהם אנו אוהבים לשבת סביב שולחן עם המשפחה שלנו או עם אורחים. הפרגולות הן אמצעי קירוי מעוצב ואסתטי, שניתן להזמין במגוון גדלים ותוך שימוש בחומרים מגוונים. פרגולה נותנת לבית מראה יפה ומסודר והעיקר –  מגנה עלינו מפני השמש או מפני הגשם והרוחות והיא עמידה ומחזיקה מעמד לאורך זמן.

ישנם פתרונות הצללה נוספים שניתן להשתמש בהם גם בתוך הבית. למשל מסך גלילה. מסכי גלילה הם אמצעי הצללה שניתן להפעיל בשימוש במנגנון ידני או במנגנון הפעלה חשמלי. מסך הגלילה הוא שטוח ועשוי מבדים שאינם אטומים לחלוטין כך שאפשר עדיין לראות משהו מבעד לחלון. מסכי הגלילה גם מגנים עלינו מקרני השמש או מגשמים אם גם שומרים על פרטיות הדיירים בבית. בבתים פרטיים רבים ישנם חלונות גדולים ללא תריסים ומסכי הגלילה הם פתרון אסתטי שנותן גם הגנה מפני קרני השמש. יתרונם הגדול של מסכי גלילה הוא זה שניתן לגלגל אותם כלפי מעלה ולהחליט מתי אנו רוצים שייכנס אור ומתי לא.

ישנם גם פתרונות הצללה נוספים כמו סוכך זרועות, סוככים קבועים ומרקיזות.

המרקיזות, למשל, בד״כ מותקנות בחנויות או דוכנים אבל ניתן להשתמש בהן גם בבית פרטי בחלונות קטנים. סוככים קבועים הם בהחלט פתרון ישים לבית פרטי היות והן קבועות והעמידות שלהן טובה. אפשר גם לצבוע אותן ולהתאים אותן לצבעים של הבית. סוכך זרועות יכול להתאים מאד לחלונות גדולים יותר וזאת בשל העובדה שסוככים אלו רחבים יותר במידותיהם.

אז איך מחליטים איזה סוכך לבית פרטי מתאים לנו?

בכל החלטה שמקבלים לגבי הצללה או קירוי בבית, בחצר, במרפסת או בחנייה, מומלץ להתייעץ עם מומחה בתחום. ישנן חברות , ביניהן החברה שלנו, שמתמחות בהצללה וקירוי של מקומות מגוונים. שיחת ייעוץ אחת עם יועץ שיבין מה אתם צריכים ויידע להציע פתרון או פתרונות מתאימים יכולה לעשות את כל ההבדל. אין צורך לשבור את הראש ולחפש לבד פתרונות כי איש מקצוע יוכל להסביר את היתרונות והחסרונות בכל אחת מהשיטות ויגיד לכם אם כדאי לכם בכלל ללכת על פתרון מסוים או דווקא לבחור בפתרון אחר שלא חשבתם עליו כלל. הצללה וקירוי הם מאד חשובים במזג האוויר ששולט בישראל רוב השנה.

קבלו ייעוץ חינם לסוככים לבית פרטי מהמומחים שלנו

לסיכום, גם בבתים פרטיים ישנו מגוון רחב של פתרונות הצללה שניתן להציע. החל מסוככי מרקיזה לחלונות קטנים, דרך סוככי זרועות שמתאימים לימות הקיץ החמים וכלה בפרגולות שניתן להתקין הן במרפסת והן באזור החנייה כדי לספק הצללה וקירוי. חשוב לבדוק שהפתרונות המוצעים לנו משתלבים בבית ונראים מחוברים ומדברים באותו שפה עיצובית. בונים בית פרטי בדרך כלל רק פעם אחת ואנחנו רוצים לעשות את זה כמו שצריך. הצללה הוא הכרח, זה כבר לא מותרות ולכן השקיעו גם בנושא זה, הקצו לו תקציב ותוודאו שכל הצרכים שלכם מכוסים . תרתי משמע.

צריכים סגירה למרפסת או סוככים למרפסת? פנו אלינו עכשיו!

תפריט

דילוג לתוכן