סככות צל למרפסת הפכו פופולריות מאוד בבתים פרטיים שם מבקשים ליצור חלל חיצוני נוח ומוצל. פתרונות ההצללה הללו לא רק מספקים הגנה מפני קרני השמש אלא גם משפרים את המראה האסתטי של המרפסת. 

נבדוק מדוע סככות צל למרפסת הן השקעה כדאית ונעמיק בסוגים השונים הקיימים.

למה כדאי לבנות סככות צל למרפסת?

  • הגנה ממזג אוויר קיצוני – סככות צל למרפסת מציעות הגנה בתנאי מזג אוויר שונים, כולל שמש חזקה, גשם, קור ורוחות. הם יוצרים מרחב מוגן בו ניתן ליהנות מפעילויות בחוץ מבלי להירטב או להיחשף לקרני UV מזיקות.
  • בילוי חוויתי בחוץ – אין כמו בילוי במרפסת. בעזרת הסככה המרפסת הופכת לשימושית, נוחה ונעימה לאורך כל חודשי השנה כמעט. זה מאפשר לבלות יותר זמן בחוץ, בין אם זה סתם קריאת ספר בחוץ, אירוח אורחים או פשוט הנאה מכוס קפה.
  • פרטיות – התקנת סככה לצל במרפסת תורמת לתחושת פרטיות והאינטימיות מה שמאפשר לכם ליהנות מהמרפסת מבלי להרגיש חשופים לשכנים או לעוברים ושבים. זה נותן מרחב נעים למנוחה ורגיעה.
  • עיצוב נאה למרפסת – הסככה במרפסת מוסיפה שדרוג של יופי ואסתטיקה למרפסת ולחזית הבית באופן כללי.

ניתן להתאים את הגודל, הצורה והחומרים של הסככה כך שיתאימו לעיצוב המרפסת שלכם ולהעדפות האישיות שלכם.

סככות צל למרפסת מכל הסוגים

סוככי זרועות:

סוככי זרועות הם בחירה פופולרית נוח ואיכותי. מדובר בסוכך שעשוי זרועות עם כיוסי בד והם מופעלים בעזרת מנגנון ידני או חשמלי. הזרועות הללו עשויות אלומיניום אל חלד כך שהם מסוגלים להחזיק מעמד בכל מזג אוויר.

מסכי גלילה לפרגולה:

פרגולות הן מבנים עצמאיים הכוללים גג פתוח הנתמך בעמודים. רבים בוחרים היום להקים פרגולות במרפסת או בחצר כדי ליהנות מהצל ומשאר היתרונות של הפרגולה למרפסת. לפרגולה ניתן להוסיף מסכי גלילה המאפשרות סגירה מוחלטת של המרפסת הן כהגנה מפני חום או קור והן כדי להפוך את המרפסת לחלל סגור ואינטימי.

מדובר בפתרון יעיל להפליא המותיר את שטח הפרגולה בחצר או במרפסת כשטח שימושי לכל אורך חודשי השנה גם כאשר מזג האוויר לא ממש מאפשר שהייה בחוץ.

וילונות

גם הווילונות עשויים לתרום לכם רבות כדי שתוכלו ליהנות מהאור הטבעי מצד אחד אך מנגד תוכלו גם להאפיל את החלל במקרה הצורך. זה נכון למרפסת אך בעיקר בסלון.

יש אינספור אפשרויות של ווילונות כאשר חלקם נועדו להצללה וחלקם נועדו בעיקר לנוי. כשמדובר בווילון שמיועד להצללה, חשוב מאוד לבחור בווילון העשוי בד עבה ואטום כדי שהוא אכן יעשה את העבודה. לעוד מידע על וילון לסלון.

מעבר לכך חשוב לשים דגש על איכות הווילון כמו גם התאמה מושלמת מבחינת הגודל הנדרש. רק כך יתקבל המענה המושלם. להזמנת וילונות לחצו כאן.

צריכים מרקיזה או סוככים למרפסת? פנו אלינו עכשיו!