במדינה חמה כמו ישראל, שהופכת לוהטת יותר ויותר מקיץ לקיץ, סוכך הוא תוספת מתבקשת לכל מרפסת שמש. גם במגוון רחב של עסקים – מסעדות, חנויות, אולמות אירועים, בנקים ועוד – הוספת סוכך מספקת תועלת רבה מאוד, גם בהיבט הפונקציונלי וגם מבחינת המיתוג. כדי שהסוכך ימלא את ייעודו לטווח ארוך ובאופן מיטבי, חשוב להתקין אותו נכון, וכאן בעמוד תמצאו טיפים שיעזרו לכם לבחור את איש המקצוע האידיאלי.

לא להתפשר על ניסיון

כמו בכל תחום, גם כשמחפשים אנשי מקצוע להתקנת סוכך מכל סוג שהוא, ניתן למצוא גם מתקינים עם ניסיון רב וגם כאלה שרק החלו לעסוק בכך. גם אם יש כאלה שחושבים שהתקנת סוכך היא פעולה טכנית פשוטה יחסית, ההמלצה החד-משמעית היא להעדיף אנשי מקצוע ותיקים. הוותק מתורגם לבקיאות ולהיכרות גם עם כל סוגי הסוככים וגם עם כל סוגי המקומות שבהם מתקינים את פתרון ההצללה.

ניסיון מאפשר לתכנן באופן מיטבי את הוספת הסוכך, מבטיח זיהוי מראש של כל בעיה אפשרית ולכן הקדמת תרופה למכה, ובנוסף מוביל ליעילות רבה. כמו כן הסיכוי לטעות הופך לאפסי כשהפעולה של התקנת הסוכך מופקדת בידיים מנוסות.

היכרות עם הסוג הספציפי של הסוכך שמתאים לכם

שיקול נוסף בבחירת איש המקצוע שאפשר לכם ליהנות מהסוכך הוא היכרות עם הסוג הספציפי של הסוככים שבחרתם. באופן טבעי ישנם הבדלים מסוימים בין התקנת סוכך זרועות לבין התקנת מסך גלילה, ובין שני מוצרים אלה לבין מרקיזות וסוככים קבועים. איש מקצוע שמכיר את כל המאפיינים הספציפיים של הסוכך שלכם יכול להבטיח וגם לקיים התקנה מדויקת ויציבה.

עבודה מסודרת ונקייה ומענה סבלני לכל שאלה

הדרך לישיבה במרפסת תחת הסוכך, כשאתם נהנים מצל נעים ובמידת הצורך גם מפרטיות, עוברת בהפרעה מסוימת לשגרה. השיבוש הוא כמובן בלתי נמנע, אבל כדאי לוודא מראש שההתקנה תתבצע תוך שמירה קפדנית על הסדר והניקיון. עוד דגש הוא עבודה שקטה, וכמו כן כדאי להעדיף מתקינים שעונים בסבלנות ובגובה העיניים לכל שאלה – כחלק מתודעת שירות שכוללת גם אדיבות והגעה בדיוק בזמן.

התקנה ע"י הנדימן מיומן

אופציה נוספת של התקנת סוככים למרפסת היא באמצעות הנדימן שעובד בפריסה ארצית. הנדימנים הם כידוע אנשי מקצוע בעלי מגוון רחב של מיומנויות, ולכן חשוב קודם כל לוודא שלהנדימן הנבחר יש ניסיון ספציפי בהתקנת סוככים. בנוסף, אם כבר מגיע אליכם הנדימן אחראי ורציני, תוכלו לנצל את הביקור לטובת שדרוגים נוספים של הבית (או העסק): תליית מסך טלוויזיה על קיר (כולל קירות גבס), התקנת מאוורר תקרה, תיקוני טיח וצבע, הרכבת ארון בגדים או רהיט אחר, ויש כמובן עוד פעולות שהנדימן ישמח לבצע עבורכם. 

עוד כדאי לדעת שהזמנת הנדימן למספר פעולות מבטיחה יחס עלות-תועלת משתלם, מפני שחלק מהמחיר הוא עלות הביקור עצמו – ובדרך זו היא מתחלקת בין כל השירותים שקיבלתם מאותו איש מקצוע.

*** נכתב בשיתוף סטאר הנדימן – שירותי תיקונים והתקנות בפריסה ארצית.